Dag 24, afterdip - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Harry Bron - WaarBenJij.nu Dag 24, afterdip - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Harry Bron - WaarBenJij.nu

Dag 24, afterdip

Door: Har

Blijf op de hoogte en volg Harry

15 Augustus 2011 | Mongolië, Ulaanbaatar

11 augustus,
Wat denk je? Wat zouden we hebben gedaan? Inderdaad. Voor 12u niets. Proberen uit coma te ontwaken. Behalve Jan die fruitig naar z'n werk toogt, de laaiverd.
Ok, de wasmachine aan het werk houden. Tja, de dames kunnen het toch niet laten. Een excursie naar de pedi- resp. manicure en massage. Ik stort me op het inrammelen van de eerste achterstallige blogdagen voor jullie, lieve (tenminste dat mag ik hopen) lezers.
Dan nog redelijk op de automaat, slepen we ons weer naar de auto om ergens te gaan eten. 'The Bull'. Chinees restaurant, waar je eigenlijk alleen komt voor de chinese fondue. Fonduen in bouillon. Prima binnen te houden, en eigenlijk ook best lekker. En we plannen de rest van de dagen. Waarschijnlijk een dag naar een themapark (soort openluchtmuseum), en een dag golfen (?) en paardrijden.
Dan weer heeeeel rap naar bed.

Trusten.