Dag 25: We leven weer 'n beetje.... SHOPPEN - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Harry Bron - WaarBenJij.nu Dag 25: We leven weer 'n beetje.... SHOPPEN - Reisverslag uit Ulaanbaatar, Mongolië van Harry Bron - WaarBenJij.nu

Dag 25: We leven weer 'n beetje.... SHOPPEN

Door: Har

Blijf op de hoogte en volg Harry

15 Augustus 2011 | Mongolië, Ulaanbaatar

12 augustus,
Dit wordt 'n hele dure dag, zoniet de duurste. Eerst de ATM plunderen, en dan met louter dames winkelen. Dat kan maar 1 ding opleveren ..... VERSPILLING!!!
Overigens kom ik erachter dat we ons een dag hebben verkeken. We gaan een dag eerder weg. Dus dat wordt geen golfen en paardrijden. Oh dear, how sad, never mind!!
Dus shoppen. We hollen van de ene souvenir shop naar de andere. Meeting point om 14u bij Cafe Amsterdam. Alwaar toevallig (echt waar) Jan toevallig ook komt lunchen. De shaslik wordt geserveerd verspreid over ongeveer 1 uur. Aardige service. Zouden we over kunnen klagen, maar dan moeten we WEER bij Rik klagen. Deze tent is ook van hem.
Een paar dames (Sim en Monique) moeten nog gemanny- en pedicuurd worden, en krijgen er van Jane een gratis shoprondje bij de kasjmir-shop bij.
We eten bij de Indiaan, eh... dus Indiaas. HEERLIJK, om je vingers bij af te likken. Wat overigens ook wel moet.

Gelukkig, dat was weer een snel te beschrijven dag.