Achter de koei 'n aan .... dans l'ouest sauvage... - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Harry Bron - WaarBenJij.nu Achter de koei 'n aan .... dans l'ouest sauvage... - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Harry Bron - WaarBenJij.nu

Achter de koei 'n aan .... dans l'ouest sauvage...

Blijf op de hoogte en volg Harry

02 Augustus 2012 | Nederland, Sneek

Zo, eerste dagje vrij. Boerderij van Judy en Andre verlaten. Alle beesten leven nog. Hopelijk ook als zij terugkomen. Maar er is goede zorg na ons.
Lekker uitgeslapen vandaag. Rondlummelen. Balen dat ik onderdelen mis van de twinnyload. Maar als ik voor de Brezan sta geparkeerd, check ik de zooi achter in de auto nog effe. WAUW.... da's mazzel. Ik weet gewoon niet waar ik mijn zooi laat. Licht onder in een krat in de andere auto. Zonnebrillen gekocht. Inpakken. Patatje. Fiets nieuwe banden. Grasmaaien. Gebruikelijke pre-vakantie-activiteiten. Oh ja, ik moet nog inpakken. Forse sms-discussies over wat de beste tijd is om morgen te vertrekken met Mirjam. Ik as-early-as-possible, volgens de meiden rond koffietijd. We zien wel. Als we Macon maar halen.
Nog wat London 2012 kijken. Grol wordt gevloerd. Nu toch mijn tas maar effe inpakken.

Tot later.

  • 03 Augustus 2012 - 07:47

    Laura:

    In vergelijking met de vorige reizen kun je dit doen door een keertje ver te springen, toch? Als het verder niet georganiseerd is, dan lekker genieten dat je zelf je tijd mag indelen...heel veel plezier dus!

  • 03 Augustus 2012 - 19:09

    De Deurwerkers:

    he Harr en Sim,
    Waar gaat de reis naar toe dit jaar? Het "wilde westen".....Frankrijk, Amerika, het verre Oosten........? Wat wordt het?
    Nou, wij gaan wel weer genieten, na onze dagbesteding......Veel plezier en alvast dank voor alle verhalen en foto's.
    de deurwerkers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Harry

Sim en Har. Ut Fryslan. We gaan proberen de reis te verslaan voor jullie. Maar 't is afwachten of we voldoende internetcafe's tegenkomen EN ..... of we genoeg fut hebben...

Actief sinds 25 Aug. 2010
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 35822

Voorgaande reizen:

14 Oktober 2016 - 14 December 2016

RIJKE KUST................ goudzoeken?

26 Augustus 2014 - 31 Augustus 2014

De Stelvio op

03 Augustus 2012 - 11 Augustus 2012

Achter de koei 'n aan........

20 Juli 2011 - 18 Augustus 2011

Azie in 4 weken......

08 September 2010 - 30 September 2010

Een verre reis met Baobab

Landen bezocht: