-1 dag: Uitgeblust op de bank - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Harry Bron - WaarBenJij.nu -1 dag: Uitgeblust op de bank - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Harry Bron - WaarBenJij.nu

-1 dag: Uitgeblust op de bank

Door: simenhar

Blijf op de hoogte en volg Harry

19 Juli 2011 | Nederland, Sneek

19 juli,
Zo, het werk uitgerend. Iedereen een lange neus gegeven. Alvast geoefend voor de TransMongolieExpres met het Sneker boemeltje.
Simone is al klaar. Ik nog inpakken. 1000 penlights voor allerlei randapparatuur verstopt. Tig veilige bergplaatsen (vooral op het lichaam) in stelling gebracht ivm zakkenrollers in rusland in mongolie. Ik ben benieuwd.We stouwen ons vol met allerlei etenswaar dat geen 4 weken koelkast gaat overleven. De buurtjes geinstrueerd. Familie in stelling gebracht voor 't geval moeke opstandig wordt.
Maar..... we zijn er nu echt klaar voor. Ingechecked (we zitten op 30E en 30F). Dus .... Rusland kom maar op. Kremlin onveilig maken ... en dan 't boemeltje naar Ulaan Baatar.
Ik ben benieuw wanneer de volgende gelegenheid om te internetten.

gr.
Har&Sim