Dag 9: Home Sweet Home.... - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Harry Bron - WaarBenJij.nu Dag 9: Home Sweet Home.... - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Harry Bron - WaarBenJij.nu

Dag 9: Home Sweet Home....

Blijf op de hoogte en volg Harry

11 Augustus 2012 | Nederland, Sneek

Uiteraard veel te vroeg wakker. Fluks de laatste douche. Verder met inpakken en de auto gereed maken. Fietsrek erop. Tassen erin. Tipi van Peter en Aleid mee helpen opruimen. Dan ons laatste maal in ’t kamp en de drank rekening betalen. 200€ voor 4 man, das behoorlijk. Eh…. wacht even 1 man en 3 wijvuh. Dan is ’t eigenlijk wel normaal. We scoren nog wat posters en flyers voor het thuisfront. Uiteraard de kleffe zoen scene, en dat de tuut in. In kolonne gaan we naar de D907 en rijden dezelfde weg terug als we gekomen zijn naar Millau. Vandaar rijden we via de A75 naar boven richting Parijs. Kijken of dat beter gaat. Peter&Aleid kunnen we niet afschudden, ook niet na een slimme schijnbeweging van mij in Millau. In strak tempo rijden we via Parijs naar Lille. We komen nog een Eifel product tegen. Spoorbrug bij Garabit. Prachtig. Helaas geen Decathlon dichtbij gesignaleerd. Wellicht maar beter ook. Tussen Parijs en Lille lopen we Peter en Aleid bij een tankstation weer tegen het lijf. Nog een laatste gezamenlijk diner (broodje met gebakken aardappels) en dan weer door naar Zaltbommel. Om ca. 11uur schuiven we achter een bakkie leut bij Mirjam ’s moeder, die geduldig onze enthousiaste koiboiverhalen aanhoort. Dan voor ons nog het laatste rukkie. Moedig stapt Simone achter ’t stuur. Bij Lelystad schop ik haar er achter weg als ze tussen de wegmarkeringen begint door te slalommen om wakker te blijven. Na mijn uurtje dutten in de auto haal ik net Sneek. Dat was 1500km vandaag. Toch blij dat we’t in één dag hebben gedaan. De poezen ook. Tot de volgende keer.