.... de kop is er af ..... met het nekkie erbij nu - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Harry Bron - WaarBenJij.nu .... de kop is er af ..... met het nekkie erbij nu - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Harry Bron - WaarBenJij.nu

.... de kop is er af ..... met het nekkie erbij nu

Door: Harmpie

Blijf op de hoogte en volg Harry

13 November 2016 | Costa Rica, San José

14/11: Zo nog even de dag afmaken tussen de excursie bedrijven door.
Inmiddels een fikse wandeling over de Pedestrioan Boulevard, om een bank te vinden respectievelijk een goed (genoeg) restaurant...... met een groep. Altijd een risico...... Na een behoorlijke tippel, blijken we nog steeds niet die betrouwbare bank tegen te komen..... Even vragen aan veel aanwezige POLICIA...... blij een maatschappelijke dienstverlening te kunnen uitvoeren kijken ze ons verwachtingsvol aan, uitlopend op een diepe teleurstelling als wij toeristen blijken te zijn die Engels spreken. Zit nog niet in hun opleidingspakket. Met veel moeite leiden we af dat over treicento metros er iets rechts zit. We gokken op ca. 300m. Dat klopt. Een bewaakte multi ATM op n pleintje. M'n bankpas doet 't niet, en m'n credit heb ik waarschijnlijk de verkeerde pincode. Gelukkig is Simone beter voorbereid, dus morgen in ieder geval een patatje (eh.... fritatos) te eten.
Dan met de clan terug, en eettent vinden. We de pizza-eters en niet pizza eters. Onvermijdelijke splitsing van de groep. Hoewel slechts ca. de helft van de groep er is, heb ik daar al moeite met deze 6 namen. In ieder geval ken ik Simone..... We laten er twee achter bij de Pizzos Huttos.... en gaan met de rest voor iets beters, maar komen niet verder dan een Taco Bell, met de belofte aan Sim daarna de Starbucks te doen voor Caffe Frappe of zoiets. In het centrum komen we bijna alleen maar velocidados restaurantos tegen. Na een fiks aantal slappe taco`s, fritatos en cola, snel naar de Starbucks............ helaas ...... gesloten.
Snel hotel Il Presedente, kamer opzoeken, oh nee deel 1 van dit blog, en dan rond 8 uur (na 22u door gaan op powernap op 10km hoogte na) plattos. Alle electronica ingeplugd voor de basic excursie dag morgen......... Het is klam.......... heel klam.............ik denk niet dat ik snel zal sllllllllllzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz........

• 15 November 2016 - 18:33

Diana Pieters:

Je kunt wel merken dat Har niet aan zijn calorieën komt want het is een warrig onsamenhangend verhaal...Simone, geef hem alsjeblieft eten! Ik wil graag weten hoe het jullie vergaat daar! Met Boots gaat alles SUPERRRRR!