Dag -1: holliedee nerves - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Harry Bron - WaarBenJij.nu Dag -1: holliedee nerves - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Harry Bron - WaarBenJij.nu

Dag -1: holliedee nerves

Door: simenhar

Blijf op de hoogte en volg Harry

07 September 2010 | Nederland, Sneek

7 sept.

Zucht........

Zo, werk zit erop. Nog effe bij de kapper langs. Laatste boodschapjes. Nerveus de tassen nog 23x gecontroleerd. Toch nog extra onderbroek erbij geprutst. Online ingecheckt (stoel 25 F&G in een 777). Broerlief en z'n eega geïnstrueerd, want die zijn speciaal uit Mongolië overgekomen om een tijdje op het huis te passen.
Nou we, zijn benieuwd.......

• 07 September 2010 - 17:04

Laura:

Happy Honeymoon!!!

• 07 September 2010 - 19:15

Simone:

We gaan echt!! nog 1 nachtje slapen. :-)

• 07 September 2010 - 19:31

Roeline:

Heel veel plezier op jullie huwelijksreis en al vast een heeeeeeel fijne verjaardag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Leuk om een reisverslag bij te houden. Ben benieuwd naar de belevenissen en zaterdag zullen we heel hard voor je zingen!
    Liefs,Roeline

• 08 September 2010 - 08:40

Baudina:

Hey Har,

Net via Hyves deze leuke site gevonden. Ik ga jullie volgen hoor!
    Fijne reis en lekker genieten...

• 09 September 2010 - 19:08

Jan&Jane:

simenhar?????, staat niet in mijn adresboek, dus waarschijnlijk een spammer. niet openen, onmiddelijk gedeleet!!!!

• 10 September 2010 - 06:25

Marieke En De Mannen:

Lieve Simone en Harry,

Gefeliciteerd met jullie eerste huwelijksverjaardag!!!! Volgens de Enkhuizer Almanak jullie papieren huwelijk. Maak er een gezellige dag van en denk nog even terug aan die geweldige dag en feest vorig jaar.

Veel liefs,
    Marieke en de mannen

• 11 September 2010 - 08:02

Marieke En De Mannen:

Lieve Simone,

Vandaag nog een felicitatie: lieve vriendin, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Zijn er eigenlijk taartjes om te smullen of wordt het een plaatselijke lekkernij?
    Fijne dag in ieder geval. Dikke knuffels van ons vieren.