Dag 6: Fietsuhh.... - Reisverslag uit Polonnaruwa, Sri Lanka van Harry Bron - WaarBenJij.nu Dag 6: Fietsuhh.... - Reisverslag uit Polonnaruwa, Sri Lanka van Harry Bron - WaarBenJij.nu

Dag 6: Fietsuhh....

Door: simenhar

Blijf op de hoogte en volg Harry

13 September 2010 | Sri Lanka, Polonnaruwa

13 september

Na een onrustige nacht voor Simone staat vandaag fietsen op het programma. Eigenlijk ipv de bus, zo als de meesten doen, gaan een aantal die-hards waaronder wij op veel te kleine fietsjes weer een aantal archeologische sites af. Met als enig voordeel dat we de preken van Ari nu vermijden. Dat geeft een hoop tijdwinst. Overigens nog een voordeel. De rijwind geeft ondanks de hitte best wel goede koeling evenals de gelukkig schaduwrijke omgeving. Na een straatroof van bananen door een makaak en een aanval van nog een vage soortgenoot op Simone racen we terug naar Polonnawura centre. Afgepeigerd storten we neer in een prachtig resort 'rest house polonnawura'. Daar lunchen we ook. Daarna nog een tochtje met een paar prauwen in prachtig avondlicht. Fantastisch. De groepsleden die niet meegingen hebben dus een prachtige olifantenscene gemist. Foto's als we thuiskomen (nl). De nababbel met een colaatje, en reiki en dan waarschijnlijk buffet en coma. Tot morgen.

• 13 September 2010 - 18:40

Mary-an En Albert:

nou, het is een uitgebreid reisverslag.Hoe meer ik lees, des te nieuwsgieriger word ik naar de foto's.
    Zo meteen even op Foto's klikken om te zien of daar wat op staat. reageer ik nog wel een keer als ze erg mooi zijn. Dame en heer, geniet maar lekker en slaap goed.
    kus, Mary-An

• 17 September 2010 - 12:33

Jan&Jane:

Wow, zwaar hoor! Helaas, Harry, je hebt de deur zelf opengezet om ingetrapt te worden: Alleen ambtenaren vinden vakantie vermoeiend, zijn afpeigerd en vallen aan het einde van een dag vakantie in coma. Maar gelukkig, na de vakantie kun je weer een hele tijd uitrusten op je werk.