Dag 4: Heppie beursdeeee !!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Harry Bron - WaarBenJij.nu Dag 4: Heppie beursdeeee !!!!!!!!!!!!!! - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Harry Bron - WaarBenJij.nu

Dag 4: Heppie beursdeeee !!!!!!!!!!!!!!

Door: simenhar

Blijf op de hoogte en volg Harry

12 September 2010 | Sri Lanka, Anuradhapura

11 sept.

Hiephiephoera!!!!!
Eindelijk begint ze een grote meid te worden.
Na ontbijtje de bus weer in en enkele sites in Anuradhapura bezocht met soortgelijke tempelcomplexen. Onderweg 'regelt' Bert de 'verrassing' onder het mom van administratieve zaken. Tijdens deze zaken worden we vergast op een voorbij trekkend marathon peloton. De winnaar finisht vlak acht onze bus ondanks onze uitlaatgassen en de klamme hitte. Later komen we in de staart terecht en we moedigen luidkeels de deelnemers aan die af en toe door brommers, tuktuks, fietsers worden aangemoedigd. Onderwijl pinnen we samen (22 man) enkele honderdduizenden rupees voor de komende dagen. Tijdens de excursie komen we ook bij de zogenaamde Bodhi-boom. Een stek van de originele boom waar Boeddha verlichting (niet gesponsord door Philips) vond. Indrukwekkend is de devotie en massaliteit waar de mensen - jong en oud - met giften (veel lotusbloemen) naar de boom gaan en dit offeren. Mooi.
De eerste apen worden gespot en die hebben heel snel Simone gevonden. Ze klimmen in haar en hangen aan alle ledematen.
Tijdens de lunch komt Bert met zijn verrassing. Zet 'Lang zal ze leven in'. iedereen zingt mee maar weet niet voor wie. Sim verraad zich dan zelf wel....
De taart is heerlijk chemisch met Simone d'r leeftijd in kaarsjes.... 15(?).
Daarna begin onze eerste moesson experience. Goed moment om te zwemmen. Lekker rustig zo tijdens 't onweer. Dinertje en dan snel naar bed. Morgen om 6uur vertrekken......!!!!

• 12 September 2010 - 19:46

Laura:

Gefeliciteerd met alles!!! Excuus voor de vertraging. Erg grappig die verslagen! En het genieten klinkt erin door :-)

• 12 September 2010 - 20:23

Roeline:

Niet verkeerd om zo je huwelijk en verjaardag te vieren! Gefeliciteerd en geniet er van. Ik krijg ook al helemaal zin in vakantie als ik dit lees.
    Groetjes, Roeline

• 13 September 2010 - 11:38

Jan&Jane:

Simone: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 13 September 2010 - 18:52

Mary-An En Albert:

Veel te laat, maar zeer gemeend:
    Alnog van harte proficiat alleen en samen!! nog veel jaren erbij in goede gezondheid, alleen ( Simone)en samen ( huwelijk).