We zijn er klaar voor.... denken we.. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Harry Bron - WaarBenJij.nu We zijn er klaar voor.... denken we.. - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Harry Bron - WaarBenJij.nu

We zijn er klaar voor.... denken we..

Blijf op de hoogte en volg Harry

25 Augustus 2014 | Nederland, Sneek

Huishoudelijke mededeling. Deze week is het dus niet SimenHar, maar GijsenHar.

Zo, nieuwe fietsen ingereden. Kinderziektes er uit gemonteerd. communicatie, navigatie en camera's gemonteerd op het stuur (volgend jaar toch een breder stuur monteren, 'k heb geen ruimte meer). Bergverzetten gemonteerd. Trainingsritje door de regen gisteren. Slalommen door de buien in Sud-West-Fryslan. Geschuild in het wereldberoemde Ferwoude. Dus al het thermo kleding die ik kon vinden toch maar ingepakt. Want.... het heeft toch maar al even gevroren aldaar. Dus prepare for snow, ice en wolfes. Zo de trainingsrit naar Houten aanvangen. Morgenvroeg 6uur weg. De dames vanavond nog even bang maken met de plannen voor duizelingwekkende afdalingen. En een lijstje van de ziekenhuizen in de buurt. De camera klaar gemaakt om die meerennende marmot van vorige jaar alsnog op de gevoelige chip vast te leggen. We gaan het zien .....